Thai-fredag

Idag är det som titeln lyder, thai-fredag! På fredagar brukar jag oftast äta thaimat eftersom jag älskar det. Brukar variera mellan Ban Thai i spånga eller Top Wok som ligger i hässelby strand, super gott! Är på jobbet nu så fick köpa med mig innan jag började och det var såååååååå gott, precis som alltid. Det fick bli Ban Thai idag, förra veckan var det Top Wok. Nomnomnomnomonom.
Vad händer annars då? Inte så mycket, julafton nästa vecka och jag är inte taggad. Orkar verkligen inte, känns som julafton blir för varje år som går desto mer besvärligt och glödjelöst. Man orkar inte helt enkelt, det är en jävla dag då man sitter ihop och äter sig fet. Typ.
I år ska jag baka en massa eftersom jag firar jul precis som förra året hemma hos T. Har massa att baka, får komma ihåg att lägga upp allt här på bloggen bara. Lovar att jag kommer att glömma bort det så förvänta er ingenting hehe.
Thai-fredag, remember? Detta är vad jag åt! Lord have mercy, mother of God vad gott detta är! Observera att jag åt med kyckling och inte jätteräkor. Sedan var det ingen tomat eller majs i min endast kyckling, bambuskott och paprika i rödcurry! Oh God, give me mercy! Jag tror jag dör så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0